poniedziałek, 2 lutego 2015

NOMINACJA: 10 faktów o sobie

Kochani moi, przepraszam Was z całego serca, że jeszcze nie dodałam 3. rozdziału, ale ostatnio mam problemy zdrowotne. Trafiłam w tamtym tygodniu do szpitala, a ostatnie dni to ciągła gonitwa od jednego lekarza do drugiego. Ponadto od tygodnia mam gorączkę i jedyne na co mam ochotę to spaaaać, a jutro muszę do szkoły, dlatego wszystko nadrabiam jak leci, żeby za bardzo z materiałem nie odstawać. :/ Rozdział powinien pojawić się już jutro. Może uda mi się go dzisiaj dokończyć to wstawiłabym go z samego rana przed szkołą. Oczywiście nic nie obiecuję. 
Dobra, przejdźmy do rzeczy... 

Dostałam nominację od Koniakkowej z My life is my choice , która jest autorką nowej zabawy, na miarę Liebster Award, a mianowicie 10 FAKTÓW O SOBIE. 
Jest mi niezmiernie miło, że dostałam nominację od samej pomysłodawczyni! Dziękuję z całego serca :)
 
No to tak w skrócie: W zabawie chodzi o to, aby podać 10 dziwnych faktów o sobie, a potem nominować do tego samego kolejne 3 osoby. 

FAKTY O MNIE :)

1. Uwielbiam piłkę nożną i kibicuję nieprzerwanie od 4 lat FC Barcelonie. Wśród swoich znajomych mam mnóstwo kibiców tego klubu, ale oczywiście znam też takich, którzy go nie cierpią. Raz miałam ostrą wymianę zdań z kolegą na temat klubów piłkarskich. Ostatecznie inni musieli nas godzić hahah
2. Kocham śpiewać i tańczyć. O ile w pierwszym jestem świetna, o tyle w drugim do bani. Nie śpiewam ani nie tańczę jakoś "profesjonalnie". W tym wszystkim głównie chodzi o zabawę. Brałam kilkakrotnie udział w konkursach/przeglądach piosenki i muszę się pochwalić, że zawsze zdobywałam pierwsze lub drugie miejsce. Jednak to tyle. A jeśli chodzi o taniec, to... skakanie i udawanie, że się wykonuje jakąś choreografię można nazwać tańcem? :)
3. Mam siostrę 13 lat starszą, która wyjechała razem ze swoim mężem za granicę i zostawiła mi swojego psa. Nie mają oni dzieci, dlatego śmieję się, że Laki to mój siostrzeniec XD 
4. Moi znajomi mówią, że jestem sadystką, ponieważ chcę iść na pielęgniarkę i uważam, że bez problemu mogłabym komuś wbijać igły. Natomiast ja sama boję się pobierania swojej krwi haha 
5. Na rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych zabrakło mi 0,4 punktu, aby dostać się do wymarzonej szkoły. Teraz jednak nie żałuję, że się tam nie dostałam. Ponoć strasznie tępią, a atmosfera jest okropna... 
6. Miałam złamaną prawą rękę w wieku 6 lat i od tej pory mam w niej druty, ponieważ okropnie roztrzaskałam łokieć i bez drutów by się nie obeszło. Lewą również złamałam, ale już mniej drastycznie i to dopiero w wieku 13 lat. Łamaga ze mnie, wieeeem. 
7. Przez jakiś czas marzyłam o zostaniu piosenkarką. Przeszło mi już to, chociaż od czasu do czasu nagrywam dla siebie jakieś covery, bądź myślę o wybraniu się na casting do jakiegoś talent show :) 
8. Gimnazjum strasznie mnie zmieniło. Z grzeczniutkiego, cichego aniołeczka w okropną, hałaśliwą, zbuntowaną diablicę. Wszyscy mi to mówią haha
9. Zawsze chciałam nauczyć się grać na perkusji, ale jeszcze nie udało mi się tego spełnić. Jak na razie na każdym koncercie, na którym jestem, uważnie przyglądam się perkusistom. Wczoraj właśnie byłam normalnie w niebie, bo perkusista zespołu Bracia grał solówkę i nawet mam z nim zdjęcie *-*
10. Trenowałam piłkę ręczną, a nasz zespół odnosił same sukcesy. Niestety z braku czasu oraz innych problemów związanych z pójściem do liceum musiałam to zaniechać. Teraz jedynie gram w reprezentacji szkoły :) 

Nominuję: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz