środa, 25 lutego 2015

Liebster Awards [3]

Heeeej :D 
Taka jestem hepi! W ciągu ostatnich dni zostałam nominowana dwa razy do Liebster Award. Jestem mega szczęśliwa, ponieważ łącznie to już pięć takich nominacji na tym blogu. Dziękuję Clary Seew z Defend you oraz Freedom z Music Belongs Us

LA od Clary Seew: 

1. Potrafisz śpiewać? 
Muszę przyznać, że śpiewam bardzo dobrze. Tak, skromność i te sprawy hah No ale te wszystkie nagrody z konkursów o czymś świadczą XD 
2. Co motywuje Ciebie do pisania? 
Sama nie wiem. Najczęściej zabieram się za pisanie kiedy przeczytam kilka rozdziałów jakiejś książki. Wtedy mam taki przypływ słownictwa, stylu oraz energii do pisania.
3. Zawsze pytam o książki :) Więc jaka jest twoja ulubiona? 
Trudno jest mi wybrać ulubioną książkę. Ostatnio strasznie spodobała mi się trylogia Legenda - Marie Lu. Po za tym wszystkie książki P.C. Cast są cudowne *-*
4. Muzyka której słuchasz? 
Pop, Poprock, Rock, Indie pop. 
5. Masz jakiś ulubiony serial? 
Teoria Wielkiego Podrywu - najlepszy hahahaha 
6. Truskawka czy jabłko? 
Truskaaaaawka ♥ ♥ 
7. Jaki planujesz samochód w przyszłości? 
Dawniej bardzo chciałam mieć Peugeota R8.. Chociaż w sumie to będzie zależało gdzie będę mieszkać, co będę w życiu robić i czy będę mieć wtedy rodzinę czy jeszcze nie :D
8. Jaki planujesz mieć zawód? 
Pielęgniarka albo ratownik medyczny :) 
9. Hobby?
Nie mam typowego hobby. Czytanie książek się zalicza? 
10. Ulubiony film? 
Trudno wybrać. Na pewno wszystkie z Kal'em Penn! + 19831498619 jeszcze innych XD
11. Co porabiasz? 
Oglądam "Pierwszą Miłość" na Polsacie. Od jakiegoś czasu bardzo zainteresował mnie ten serial. 

LA od Freedom: 
1. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem? 
ZDECYDOWANIE nocnym markiem. Uwielbiam siedzieć po nocach, a poranne wstawanie to dla mnie koszmar! 
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 
Głupia chęć podzielenia się ze światem moimi wypocinami hah
3. Wolisz pisać długopisem czy piórem? 
Raczej długopisem. 
4. Uprawiasz jakiś sport? 
Dawniej trenowałam piłkę ręczną. Teraz jedynie biegam. 
5. Piosenka opisująca Twój obecny nastrój? 
tak jakoś. 

6. Masz zwierzaka? Opisz go krótko. 
Takie typowo moje to są rybki. I szczerze, nie potrafię ich opisać. Nawet nie wiem jakie gatunki. Musiałabym się szwagra spytać, ale on jest za granicą hahah 
Po za tym mam psa pekińczyka o imieniu Dolar. 
Aktualnie również opiekuję się psem siostry Lakim rasy Shih Tzu :) 
7. Mc'Donalds czy KFC? 
Zdecydowanie KFC. Jakoś to jedzenie w Maku wydaje mi się takie bardziej niezdrowe, w sensie więcej tłuszczu itp... 
8. Ulubiona para butów? 
Zwykłe czarne trampki. 
9. Czy pamiętasz swoją pierwszą przeczytaną książkę? 
Nie za bardzo. Pamiętam jak uczyłam się czytać w przedszkolu z jakiejś czytanki. A potem to była chyba lektura o Plastusiu w pierwszej klasie podstawówki. 
10. Ile masz lat? 
Prawie 17 :)
11. Posiadasz jakąś dziwną umiejętność? 
Mam, ale nie umiem jej opisać. haha

Nie nominuję nikogo, ponieważ już raz nominowałam wszystkie blogi, które czytam. Jak któryś pominęłam to bardzo przepraszam, ale jakoś nie mam do tego teraz głowy. Wolę iść pisać kolejny rozdział, który powinien pojawić się na blogu dzisiaj albo jutro :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz