sobota, 3 stycznia 2015

PROLOG

Moje życie w ciągu kilku miesięcy wywróciło się całkowicie do góry nogami. W końcu spełniły się moje marzenia, jednak musiałam za nie zapłacić dość dużą cenę. Nie wiem czy mam cieszyć się czy nie. Nieukończone studia, porzucona praca, złamane serce, oddalenie od przyjaciół oraz wygrany kontrakt. W dodatku straciłam swoją prywatność. Muszę zwracać ogromną uwagę na to jak, co i kiedy robię. Nie mogę decydować o wszystkich sprawach w moim życiu. Od tego są inni ludzie. Ja po prostu muszę ładnie wyglądać i być wiecznie miła. Może nie do końca „wiecznie”. Czasami wręcz wskazane jest być wrednym i wywołać jakiś skandal, aby pojawić się na pierwszej stronie jakiegoś szmatławca… Odebrali mi moją niezależność. Duszę się. Nie wydaję mi się, żebym pociągnęła tak długo. Jednak, jak to mówi pan Stevens, jeśli chcę zabłysnąć muszę słuchać innych. Ale czy ja naprawdę chcę zabłysnąć? Dawniej to było dla mnie coś pięknego i nieosiągalnego, jednak teraz? Mam wątpliwości…

11 komentarzy:

  1. Zapowiada się naprawdę ciekawie :) czekam na następny i następny... i jeszcze kolejny :)
    Zapraszam: http://defend-zaynmalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie ten prolog. :) Będę tutaj często zaglądać..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prolog.
    Do następnego posta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada :) Czekam na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prolog.! Ciekawie się zapowiada.. Czekam na pierwszy.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie never-toogether.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś nominowana do LA!
    Więcej na :
    http://defend-zaynmalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prolog! Czekam na pierwszy rozdział :D
    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :) ------> http://ff-niallhoran.blogspot.com/2015/01/lba-1.html
    Pozdrawiam i życzę duuużooo weny ;****
    Dalila❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada :)
    Czekam na pierwszy rozdział! ;D
    hope---fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prolog! Już w pierwszym poście widać, że masz talent do pisania i jestem ciekawa, co będzie dalej. Czekam na pierwszą część ^^
    Zapraszam do siebie
    imaginy-1dbyme.blogspot.com
    Mam nadzieję, że zostawisz tam po sobie jakiś ślad :)
    Weny życzę .x

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA
    http://fanfiction-one-direcrion-pl.blogspot.com/2015/01/nominacja-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń