piątek, 23 stycznia 2015

Liebster Award [2]

Witam wszystkich :)
Przepraszam, że dawno nie było rozdziału, ale miałam dużo nauki, jak zwykle na koniec semestru. Na szczęście wszystkie oceny już wpisane i muszę się pochwalić, że nie są takie złe :) No cóż... Teraz będę mieć trochę więcej czasu. Drugi rozdział powinien pojawić się już jutro, ponieważ dzisiaj nie dam rady go dokończyć (mam jutro rano egzamin z marketingu, do którego muszę się przygotować, a potem wykłady. Ehh, zachciało mi się w liceum dodatkowych zajęć ze studium :/) No to przejdźmy do tego co w tytule. Dziękuję Krejzi Directionerce z bloga Black Niall Horan za nominację do Liebster Award. Niezmiernie mi miło, ponieważ to już trzecia taka nominacja. To jest ogromna motywacja dla mnie do dalszego pisania. Tak samo jak komentarze od was wszystkich *-*

A oto odpowiedzi na zadanie mi pytania:

1. Kim chcesz być w przyszłości?
Aktualnie dążę do tego, aby zostać pielęgniarką lub panią lekarz :) Biol-chemy rządzą tak w ogóle <3 hahah
2. Co lubisz jeść?
Uwielbiam słodycze. Najbardziej ptasie mleczko *-*
3. Grasz w jakieś gry? (Jak tak to, jakie?)
Grywam sobie czasami w Alien Nations, Fifę, GTA, a ostatnio nawet spróbowałam swoich komputerowych sił w grze LOL.
4. Imię?
Kaśka :D
5. Wiek?
Rocznikowo 17 <3
6. Masz jakieś zwierzę?
Tak, mam sobie takie dwie kochane kulki biegające po domu, a mianowicie dwa pieski - Dolara i Lakiego <3 A ponadto rybki w akwarium.
7. Twój ulubiony zespół?
Oczywiście One Direction <3
8. Ulubiony aktor/aktorka?
Kal Penn hahhaha kocham tego gościa!
9. Ulubiony smak chipsów?
Nie lubię chipsów, więc nie mam ulubionego smaku :/
10. W jakim województwie mieszkasz?
Małopolska tak bardzo!! haha
11. Gdzie w przyszłości chcesz mieszkać?
Sama nie wiem. Jestem osobą niezdecydowaną. Przez chwilę u mnie na pierwszym miejscu był Londyn, potem Dublin, Madryt, Nowy York, a teraz jest Sydney. hahah Kto wie, na jakie miasto padnie gdy będę dorosła i gdy skończę szkołę :D


Nominowałam i zadawałam pytania ostatnio. Nie czytam za dużo blogów, a żeby szukać nowych nie mam czasu, bo książka i fiszki z marketingiem już na mnie czekają tuż obok świeżej kawy :D

Jeszcze raz dziękuję za nominację.

Wszystkich czytelników bardzo przepraszam za takie opóźnienie w rozdziałach. Wyczekujcie drugiego jutro. Proszę również o komentowanie. W sumie nic na siłę, więc jak tam chcecie, ale wiedzcie, że to bardzo motywuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz