niedziela, 11 stycznia 2015

Liebster Awards

Witam wszystkich :)
Jestem mile zaskoczona, że dostałam już dwie nominacje do LiebsterAwards, mimo że na blogu pojawił się dopiero tylko prolog. Korzystając z okazji, chciałabym was przeprosić za to, że tak bardzo zwlekam z dodaniem pierwszego rozdziału, ale koniec semestru w liceum to istna masakra i tona nauki z czym, oczywiście, wiąże się brak czasu na bloga itp. Jednak już w najbliższych dniach powinnam opublikować moją twórczość :D haha
No to przejdę już do nominacji.

~Pierwsza do LA nominowała mnie Clary Seew z bloga Defend You.
1. Czytasz książki?
- Oczywiście! Nie wyobrażam sobie życia bez czytania. Książki są takim moim drugim życiem :)
2. Jeśli tak to jakie?
- Głównie czytam książki fantasy, ale ostatnio zdarza mi się również zagłębić w jakiś romans lub kryminał.
3. Jeszcze tytuł :) Twojej ulubionej.
- Moja ulubiona książka? Hmm, to jest dość trudne pytanie. Nie mam jakoś ulubionej książki. Wszystkie są wyjątkowe i wszystkie na jakiś swój sposób mi się podobają. Jednak jeśli miałabym wybierać byłaby to nie jedna książka, ale raczej seria. Ostatnio właśnie bardzo spodobała mi się trylogia Legenda - napisana przez Marie Lu albo Wybranka bogów - autorką jest P.C Cast.
4. Muzyka? Jeśli tak to jaka?
- Muzyka dla mnie jest, tak samo jak książki, nieodzowną częścią mojego życia. Jednak nie mam ulubionego gatunku muzycznego. Słucham wszystkiego po trochę. Oprócz Disco Polo, którego wręcz nie znoszę!
5. Tytuł też :D Twojej ulubionej.
- Tutaj chodzi chyba o piosenkę, tak? Jeśli tak, no to to pytanie również dla mnie jest bardzo trudne. "Moja ulubiona piosenka" na okrągło się zmienia. Zależy to od mojego nastroju, premiery albumu jakiegoś wykonawcy albo odkrycia przeze mnie jakiegoś nowego brzmienia. Muszę stwierdzić, że ostatnio bardzo przypadła mi do gustu piosenka rock'owego zespołu Starset - My demons :)
6. Jakie jest Twoje Hobby?
- Niestety nie mam jakiegoś specjalnego zajęcia, które mogłabym nazwać swoim hobby...
7. Dzień czy noc?
- No cóż... nocny marek ze mnie, więc oczywiście, że NOC <3
8. Ulubione kwiaty?
- Chyba róże.
9. Udajesz przed znajomymi kogoś innego?
- Nie. Bo po co? Każdy powinien być lubiany za to kim jest, prawda?
10. Kawa czy herbata?
- Zielona herbata <3 najlepsza!
11. Kim chciałaś/łeś zostać jak byłeś mały?
- Panią lekarz :) I w sumie powoli to marzenie spełniam. To, że jestem na profilu biologiczno-chemicznym w liceum, to pierwszy krok do zostania lekarzem! No i gdzieś po części chciałam zostać też piosenkarką, bo byłam zafascynowana Hannah Montaną hahaha


~Drugą nominację dostałam od Dalily z bloga Stockholm Syndrome 
1. Lato czy zima?
- Oczywiście, że lato <3
2. Obraz czy fotografia?
- Raczej fotografia.
3. Twoje marzenia?
- Same sekretne, które nie powinny wyjść na światło dzienne, ponieważ chcę je spełniać sama, powoli, po cichutku :)
4. Kot czy pies?
- Pies! A zwłaszcza mój mały urwisek <3
5. Jak masz na imię?
- Katarzyna, Kaśka, Kasia, Kejti... jak kto woli haha
6. Ulubiony cytat?
- Mam mnóstwo ulubionych cytatów! Jeden z nich to: "Pragniemy rzeczy, których nie będziemy mieli i mamy to, czego w zasadzie nie chcemy!" ~ Pih
7. Ulubiony piosenkarz/ zespół?
- One Direction, oczywiście <3
8. Ulubiona modelka?
- Barbara Palvin chyba.
9. Co cię skłoniło do założenia bloga?
- Głupia chęć podzielenia się moimi wypocinami. hahah
10. Jak i gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?
- Bardzo chciałabym pojechać do Japonii w czasie, kiedy będą kwitnąć wiśnie! Ponoć jest wtedy tam ślicznie. Jak? Sama nie wiem. Może jakoś romantycznie ze swoim chłopakiem?
11. Czy sądzisz, że jesteś osobą tolerancyjną?
- Tak :)

A teraz czas na moje pytania:
1. Ulubiona książka lub film? :)
2. Lubisz horrory? Jeśli tak podaj tytuł najstraszniejszego jaki kiedykolwiek oglądałaś/eś.
3. Jaka jest twoja ulubiona forma aktywnego spędzania czasu? (bieganie, jazda na rowerze, cokolwiek)
4. Który kraj chciałabyś/chciałbyś odwiedzić i dlaczego?
5. Jakie są najładniejsze polskie imiona męskie i damskie według Ciebie?
6. Twoja ulubiona potrawa?
7. Jeśli wygrałabyś/wygrałbyś 2 mln złotych, co byłoby pierwszą rzeczą zakupioną z tych pieniędzy?
8. Co zazwyczaj robisz w deszczową pogodę?
9. Bogactwo czy prawdziwa miłość na zawsze?
10. Jaki jest twój ulubiony serial?
11. Od jak dawna udzielasz się na bloggerze? Co skłoniło Cię do tego?

Nominuję:

Darling will we meet again?
P.S I love you
Abducted
Fugitive
Love - Hate, All The Same To Me
I changed my mind
The Heart Wants What It Wants
Proszę, tylko mnie kochaj
Inscrutable
Stay with me
Powerless

No to miłego dnia :)
Rozdział może pojawi się jutro!

2 komentarze: